Gucci by GUCCI

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moją nową zdobycz. Może nie aż tak całkiem nową, ale posiadam ją od końca września. A z resztą nie ważne, przejdźmy do rzeczy. Mianowicie pokażę Wam perfum "Gucci by GUCCI". Znalazłam zdjęcie z internetu tego perfumu:

A tutaj pare fotek mojego własnego:
Dodatkowo zrobiłam zdjęcia, na których przedstawione jest opakowanie:
Oczywiście z góry sory, że zdjęcia są takiej jakości i przepraszam za to, że na jednych z nich widać moją głowę, ale robiłam kamerką komputerową :D "Guci by GUCCI" ma dodatkowo przy swojej "zatyczce" pozłacany brelok, który strasznie mi wpadł w gust i mi się podoba. Ogółem polecam Wam ten perfum, kosztuje około dwustu złotych, ale naprawdę się opłaca, więc warto. Zapach jego jest genialny :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

super :)