Autumn ♥

Przez ostatnie tygodnie nie miałam czasu pisać, ponieważ czasu mi nie starcza nawet, aby odrobić zadanie domowe. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła! Dlatego też na blogu nie widać żadnych nowych widniejących postów, za co bardzo przepraszam moich czytelników. Jak wiecie za niedługo jesień, która mnie za bardzo nie cieszy, bo będzie zimno. Ale za to są plusy, ponieważ możemy dopasować do tej pory ciekawe ubranka. Na dziś pokażę Wam ubrania w stylu jesiennym wybrane z romwe :) (Ciuszki i dodatki, które widnieją poniżej, są wybrane przeze mnie, więc jak Wam się nie podobają, to już nie mój problem - każdy ma inny gust).

 Myślę, że taki zestaw ubrań + dodatków można ubrać na wyjście na jesienny spacer, lub nawet na wyjście do szkoły na zbliżający się Dzień Chłopaka lub Dzień Nauczyciela, aby się fajnie prezentować.

PS: Sorry, że kolejna stylizacja się opóźnia, ale mój fotograf na razie nie ma czasu na robienie zdj., a po za tym dawno się z nim nie widziałam. 

~ Veronica

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Strasznie podobają mi się te kolczyki, a pierścionek to juz kocham <33
Reszta to nie mój gust, ale na pewno cudna byłaby ta stylizacja ;)