Summer madness

Dziś był bardzo upalny dzień (choć zapowiadali burze), więc stylizacja będzie w stylu "letnim". Ponieważ to mój pierwszy oufit, to będzie on bardzo skromny. Dopiero zaczynam z bloggowaniem, więc weźcie pod uwagę moje nawet najmniejsze starania :) (Narazie zdjęcia będą robione telefonem, ponieważ aparat padł i nie zdążyłam go naładować...). Fotografem została moja przyjaciółka ;)
Bluzka - crash one, bandana - H&M, spodenki - centrum handlowe, buty - CCC, bransoletki - c&a, gazeta, naszyjnik - c&a (z Szkocji)

3 komentarze:

Sylwia pisze...

Świetna stylizacja.
Świetne ciuchy.

Bardzo podoba mi się chusta tylko nie za bardzo
ją widać proszę więcej stylizacji z chustą H&M ;*

Anonimowy pisze...

Śliczna stylizacja.
Bardzo ładna ta chustka ;)
Pozdrawiam ;*

Smilice pisze...

Genialna stylizacja :D
Bardzo podoba mi się t-shirt i bandana rzecz jasna :D