At the request of observers

Właśnie przed chwilą moja koleżanka podsunęła mi pewien pomysł, który chciałabym zrealizować. Mianowicie chodzi o to, że będę robiła stylizacje na życzenie obserwatorów. Czyli, że jak nie macie pomysłu jak się ubrać np. na akademie, lub jak się ubrać na dyskotekę, to ja Wam przedstawię te stylizacje i zrobię z dedykacją dla danej osoby, która prosi o oufit. Także ten post poświęcam dla Was i piszcie w komentarzach jaką stylizacje ode mnie oczekujecie na następny raz :)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

to jest super pomysł ;)

Katsuumi pisze...

Ja bym chciala jakies stylizacje tu zobaczyc ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny pomysł ;)
Może jakaś elegancka stylizacja hmmm?

Veronica pisze...

julita1234567 - ok, następny oufit będzie w stylu eleganckim ;)

Smilice pisze...

Następną zrób w stylu 'na imprezę' :D jeżeli możesz

Smilice

Veronica pisze...

Smilice - postaram się zrobić taki oufit

Veronica pisze...

Ankieta otwarta, możecie głosować na stylizacje.