Autumn ♥

Jak wiecie, mamy ostatnie dni jesieni. U mnie pogoda bardzo piękna, ale pomimo sprzyjającemu klimatowi i tak jestem przeziębiona. Zauważyliście z resztą sami, że na tym blogu pojawia się mało stylizacji. Dlatego na dziś także nie przygotowałam dla Was żadnego oufitu, ale myślę, że ten post przynajmniej niektórym się spodoba. Dziś pokażę wam moje 3 ulubione okulary. Myślę, że z pewnością mogłabym je nazwać "kujonkami", chociaż nie do końca nimi są. Zdjęcia robiłam teraz (jak zwykle kamerką komputerową, więc przepraszam za jakość), myślę w każdym bądź razie, że się liczy zawartość :) (wyszłam na tych zdjęciach jak idiotka, masakra .. )

Białe okulary - Rossman, 10 zł

Czarne okulary przeciwsłoneczne - Niemcy, (cena: ?)



Nerdy
- Allegro, ok. 15 zł


W ostatniej fotce, mam schyloną głowę jbc. A tak po za tym, to było by to na tyle. Jeszcze raz was przepraszam za mój krzywy ryj ; // . Które okulary najbardziej wam wpadły w gust?

~ Veronica .

Brak komentarzy: